昂立教育 > 项目总揽 > 少儿英语 > 哈佛学习资讯 > 小学英语作文 秋天 季节 autumn

小学英语作文 秋天 季节 autumn

发布时间:2020-02-13 作者: 来源于:昂立外语网站

Autumn is the third season in the year. It lasts from September to November. When the autumn comes, the leaves begin to turn yellow and then fall. The weather becomes cool. It makes people feel comfortable. So many people like autumn and enjoy this season. Besides, autumn is a season of harvest. The crops turn to rip. Farmers are busy with the harvest. And they begin to prepare for the winter and the New Year.

秋天是一年中的第三个季节,从九月开始到十一月。当秋天来临时,树也会变成黄色然后他们会凋零。天气变得越来越凉爽,感觉十分舒适。所以许多人都喜欢秋天,很享受这个季节。同时,秋天也是收获的季节。谷物成熟了,农民们忙着收货。同时也为了冬天和新的一年做准备。

同学们如果想了解更多关于少儿英语学习资讯,请关注上海少儿英语培训_昂立外语官方网站..我们会安排专业老师解答您的疑问。

想要咨询昂立哈弗少儿英语课程,请猛戳昂立外语网站:http://www.onlycollege.com.cn/   或电话咨询:400-820-8062

分享到:
姓名
电话
开放课堂 更多
  • 哈佛趣学1级别
    主讲人:席娇
      时间:周 日 12 : 30-14 : 30
     
  • 新二启航 X PM分级阅读
    主讲人:缪增祥
      时间:周日 9 : 00-11 : 30
     
  • SBS少年班
    主讲人:陆施敬儒
      时间:周 六 9 : 00-11 : 30
     
热荐课程 更多
  • 小托福阅读写作-19春31059
      开班时间:2019/4/14
      上课时间:周日12:30~15:00
      价格:
     
    在线预约立减50元
  • 小托福考前辅导强化-300175
      开班时间:2020/1/1
      上课时间:周二09:00~18:00
      价格:
     
    在线预约立减50元
  • 国际托福冲刺班(基础)20春0600...
      开班时间:2020/4/25
      上课时间:周六12:30~15:00
      价格:
     
    在线预约立减50元
  • 国际托福冲刺班(突破)20春-060...
      开班时间:2020/4/25
      上课时间:周六12:30~15:00
      价格:
     
    在线预约立减50元
  • 国际托福冲刺班(基础)-18秋08...
      开班时间:2020/8/15
      上课时间:周六09:00~12:00
      价格:
     
    在线预约立减50元